Povodom obeležavanja Dana bezbednog interneta predstavnici produkcijske kuće Music star učestovali su na panelu u organizaciji UNICEF-a, gde su govorili o problemu digitalnog nasilja koje je sveprisutno među mladima i akciji kojoj su se pridružili brojni muzički izvođači, influenseri i druge javne ličnosti.
„Treba da prestanemo da tretiramo digitalno nasilje kao tabu temu jer je ona sveprisutna među nama, već treba da otvoreno govorimo o tom problem i podignemo svest. ”, istakao je Igor Marić ispred Music stara i dodao da su upravo zato pokrenuli kampanju kojom se bore protiv digitalnog nasilja “Slavimo život”.
Igor Marić je istakao da su poznati mladi izvođači, čije pesme broje više miliona pregleda na YouTub-u i TikTok-u Nucci, Sergej Pajić, Crni Cerak i ostali deo kampanje u kojoj pozivaju sve infuensere i izvođače da objave video na svojim mrežama gde će javno reći da ne podržavaju nasilje.
„Cilj kampanje je podizanje svesti o digitalnom nasilju među mladima i štetnim posledicama koje ima na mentalno zdravlje. Naša želja je da internet postane sigurnije mesto za svako dete i odraslu osobu. Prvi nacin je da podignemo svest o pričamo o tome, a drugi da postanemo aktivni i reagujemo”, naglašava on.
Govoreći o tome da danss influenseri imaju mnogo veći uticaj na decu od tradicionalnih medija, Igor Marić je istakao da je upravo zato ideja kampanje da se influenseri oglase.
„Vrlo često najveći uticaj na mlade imaju upravo njihovi omiljeni izvođači. Muzika je umetnost, ekspresija svake generacije i kao takva treba da ima pozitivan uticaj na naše raspoloženje i na naš život. Zato mi želimo da naši izvođači i publika slave život, i da podignu glas protiv svakog vida nasilja, posebno na internetu koje najviše pogađa upravo njih“, izjavio je Igor Marić.